Ook dit jaar was de samenwerking tussen De Witte Schare, DAW en EMOS weer uitstekend verlopen.

Dit leidde tot een prachtig resultaat op de finaleavond van de Rabobank Clubkas Campagne.

Op deze avond werd er op een leuke en enerverende wijze de stemresultaten bekend gemaakt.

DAW stond met de 6e plaats in de spotlights en mocht met 460 stemmen een cheque van € 1867,60 in ontvangst nemen. Emos en de Witte Schare ontvingen eveneens een mooi bedrag van respectievelijk € 1.628,06 en € 881,02. Kortom prachtige bedragen om binnen de verenigingen goed te besteden.

Graag willen we de Rabobank bedanken voor het mogelijk maken van deze financiële steun.

Maar met name ook alle leden die hun stem op onze verenigingen hebben uitgebracht.

Voelt u zich aangesproken, om onze verenigingen volgend jaar ook te steunen, dan kan dit door gratis lid te worden van de Rabobank. Bent u voor september 2016 lid, dan krijgt u het stembiljet automatisch toegestuurd. Het RABO Lidmaatschap aanvragen kunt u aanvragen via de volgende link:

www.rabobank.nl/particulieren/lokalebanken/ossbernheze/leden_en_lidmaatschap/

Wij hopen van harte weer op u steun in de RABO Clubkas Campagne 2016.