Het gaat beginnen, de 15e editie van Simply The Best.

Voor a.s. zaterdag zijn hier de vijf pre-vragen en de bonusvraag, waarmee de deelnemende teams 5 punten kunnen verdienen. De deelnemende teams moeten vóór zaterdag 19 december 2015 12 uur haar antwoorden doorgemaild hebben naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Naast de 5 antwoorden en de door jullie opgegeven teamnaam, zien wij ook graag de categorie (Algemeen, Sport of de Blinde Ronde) waar jullie de joker in willen zetten. (Een joker kan maar 1 keer ingezet worden op een bepaalde categorie. Wanneer een team de joker in de voorronde inzet op bijvoorbeeld de Blinde ronde, dan kan er, bij het behalen van de finale, nog alleen gekozen worden tussen Algemeen en Sport.)

Wij wensen iedereen veel succes met de pre-vragen en zien jullie zaterdag in de kantine bij de 1e voorronde van Simply The Best. De quiz begint om 20.00 uur en de kantine is open om 19.00 uur.

De Vragen:

Vraag 1.

Welke 3 personen hoor je in dit fragment?

Vraag 2.

Dat waren nog eens tijden.

Deze dag speelde DAW thuis gelijk tegen EVVC, van Rooij was de doelpuntenmaker aan Schaijkse zijde. Na deze wedstrijd (speelronde 9) namen de Willy’s de leiding in de klasse 105, GVV’57 was de rode lantaarndrager. In de rust van DAW – EVVC was er een optreden van fanfare Concordia.

Waarom trad fanfare Concordia op?

Vraag 3.

1912vraag3

Hoe heet deze trouwe viervoeter en op welke “bijzondere” locatie woont de bazin?

Vraag 4.

1912vraag4

Onder het vraagteken gaat een logo schuil. Waarvan?

Vraag 5.

Er zijn 3 verschillende muziekstukken door elkaar gemixt. Welke 3 films en/of series horen bij deze muziek ?

De Bonusvraag/opdracht:

bonus Oude krant

Neem een zo oud mogelijke, originele editie van het Brabants Dagblad mee? Voorpagina moet volledig zijn. De oudste krant wordt beloond met 3 punten, de nummer 2 verdient 2 punten en de nummer 3 krijgt 1 punt extra.

De deelnemende teams voor a.s. zaterdag zijn:

1 De Vrouwen van   GWON Adrienne Beelen
2 IQ5 Jack   Ruijters