A.s. zondag wordt het spannend...........!

In een spannende wedstrijd trok DAW 1 gisterenavond aan het langste eind en won op grond van de 2e helft verdiend met 0 – 2 van 2e klasser ODC. Zoals bekend zitten we nu in de wachtkamer en zijn we komende zondag afhankelijk van de resultaten op de andere velden. Neemt niet weg dat we terug kunnen kijken op een fantastisch seizoen met ons 1e elftal. We willen dit seizoen a.s. zondag dan ook passend afsluiten.

Ons 1e elftal gaat zondag naar Helmond voor de wedstrijd Oranje Zwart – ODC om met eigen ogen de ontwikkelingen daar te kunnen volgen. Voor diegenen die niet naar Helmond gaan kijken is de kantine vanaf 14.00 uur open om onder het genot van een hapje en een drankje via Livescore de ontwikkelingen op de andere velden te kunnen volgen. Hopelijk kunnen we dan ’s middags ons 1e elftal na terugkomst uit Helmond feliciteren met de promotie naar de 2e klasse en uiteraard bouwen we dan een feestje.

Mocht en donkerste scenario waarheid worden dan nog komt ons 1e elftal naar de kantine en sluiten we het seizoen, samen met DAMES 1 die ook lange tijd in de nacompetitie gestreden hebben voor klassebehoud en tussendoor ook nog de bekerfinale gespeeld hebben, passend af.

De weergoden zijn ons zondag goed gezind volgens de voorspellingen. Het terras bij DAW is dus geopend! Iedereen is welkom, hopelijk tot zondag bij DAW. De jaarlijkse strijd om de Piet Lange bokaal (in de volksmond bekend als het Ontspanningstoernooi) vindt dit jaar geen doorgang.

Voor de supporters die de reis naar Helmond maken om de wedstrijd tussen Oranje Zwart en ODC te aanschouwen hierbij het adres:

Sportcomplex Oranje Zwart

Govert Flinckstraat 25,