Voor de 16e maal organiseert DAW zijn populaire sport- en kenniskwis “ Simply the Best”.

De kwis waar het allemaal draait om teamspirit en parate kennis, dit jaar met een compleet nieuwe formule! Al het goede van de bestaande opzet hebben we meegenomen naar deze nieuwe formule, maar de opzet is flink op de schop gegaan.

Wat kun je hierbij verwachten? We geven nog niet alles prijs, maar reken maar op meer categorieën, meer vragen, meer snelheid, meer afwisseling, nog meer spanning!!

Voor deelname kan ingeschreven worden in de week van 12 t/m 20 november 2016. Volg hiervoor de instructies op de site van DAW: www.vvdaw.nl
Aan de 3 voorronden kan in totaal door 99 teams worden meegedaan. Teams die zich inschrijven op zaterdag 12 november zijn verzekerd van deelname mits er die dag niet meer dan 99 teams zijn aangemeld.

Wanneer in de loop van de week de teller hoger oploopt dan de 99 startbewijzen die er te vergeven zijn, dan wordt tussen de inschrijvers vanaf zondag 13 november geloot.

De voorronden van de kwis worden gehouden op:

- Zaterdag 17 december - 20.00 uur

- Vrijdag 23 december - 20.00 uur.

- Vrijdag 30 december - 20.00 uur.

Van elke voorronde kwalificeren de 10 teams die het beste presteren zich voor de grote finale op:

- Zaterdag 7 januari 2017 - 20.00 uur

Plaats van handeling: Het clubhuis van DAW aan de Bossestraat in Schaijk.

De organisatie is al druk in de weer om met de nieuwe formule er een aantal uitdagende kwisavonden van te maken. Ook in de nieuwe formule zal er elke avond een spraakmakende Mistery Guest ten tonele verschijnen.

Er kunnen maximaal 99 teams aan de kwis deelnemen.

Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 personen vanaf 18 jaar.

Stel nu je team alvast samen, schrijf je in op 12 november en zorg dat je erbij bent!

Het inschrijfgeld bedraagt 15 euro per team.

Tagged under Simply the Best