Op zondag 3 mei speelde D.A.W. 1 thuis tegen WEC 1, de F9 was team van de week. Om kwart voor twee moesten we aanwezig zijn, we kregen een kleedkamer waarna we drinken gingen halen in de kantine. We gingen oefenen voor de vlaggen ceremonie die we op veld 3 moesten doen omdat de teams op het hoofdveld aan het warmlopen waren.

Toen we geoefend hadden moesten we wachten tot het bijna half 3 was voor we het veld op mochten. De ceremonie verliep uitstekend, tijdens de wedstrijd kregen we een bal waarmee we zelf een partijtje gingen doen. In de rust mochten we penalty's nemen op de reserve keeper van het 1e Rik van der Linden. Rik keepte goed maar toch hadden we er veel gescoord. Na de wedstrijd hoorden we dat D.A.W. verloren had, dit vinden wij jammer voor D.A.W. maar wij vonden het toch een leuke dag!

De F9 draait dit seizoen uitstekend! Voor de winterstop waren ze nog de mini F, na de winterstop gingen ze als F9 de competitie in. Op dit moment staan ze met een doelsaldo van 81 voor en 9 tegen op de tweede plaats in de poule, de koploper heeft 1 wedstrijd meer gespeeld, het zal dus nog tot het laatste moment spannend blijven. De F9 bestaat uit de volgende spelers: Mats van der Heijden, Sam Hofmans, Youri Ketelaars, Rowan Kops, Sven Kouwenberg, Jarno Kuppeveld, Youri Leenders, Ruben Moerkerk, Luuk Spierings, Finn van der Wijst.