Via de menuknop "SENIOREN" kun je bij je teampagina komen. Daar staat van jouw elftal de competitie-indeling met daarbij ook de eerste wedstrijden.

Verder willen via deze wijze bekend maken dat we bij DAW een Dames 3 mogen begroeten. Dit is een combinatie-elftal met een achttal leden vanuit ons buurdorp Herpen. Dames uit Herpen; van harte welkom bij DAW en hopelijk voor jullie ook een prachtig en gezellig seizoen!

Dan DAW 1. Dit elftal begint met een uitwedstrijd naar het altijd lastige Keldonk. Om vervolgens thuis de 2e wedstrijd tegen kampioenskandidaat Avesteyn te moeten aantreden.

DAW 2 begint met een thuiswedstrijd tegen Volkel 2 en DAW 3 ontmoet op D'n Heuvel WHV 2.

DAW 6 opent thuis tegen SBV 2. Leuk detail hierbij is dat vorig seizoen in de selectie van SBV een speler speelde die komend seizoen bij DAW 6 gaat voetballen.

Bij de veteranen, die hun titel verdedigen, is nieuw de veteranen van Vianen Vooruit, maar doordat Mill is weggevallen zijn er maar 11 teams. Naar toekennen van het wedstrijdschema zijn onze veteranen de eerste wedstrijd vrij.

Dames 1 moet na hun promotie van afgelopen seizoen nu verschillende Limburgse dorpen bezoeken, waarvan vele DAW-speelsters het bestaan niet eens kende. Wel leuk maar soms ook vroeg uit de veren!