Wekenlang zijn ze getraind voor de wedstrijd van het jaar; het G-team tegen Prins Johnny en de Raad van 11. Het G-team was er op gebrand om de wedstrijd te winnen en zoals ze zelf al aankondigden; “met twee vingers in de neus!”. En zo was het ook.

Na een afwachtend begin van het G-team nam Moesland het initiatief en al snel stond het 0-1. Daarna is team Moesland niet meer aan de bak gekomen. Met maar liefst 11-6 heeft het G-team meer dan dik verdiend gewonnen. Mede dankzij een sterk fluitende Leonard Steetsel.

Na afloop werden er penalty’s genomen en ook daarin waren de voetballers van het G-team overduidelijk de betere. De ene na de andere pingel vloog erin. Na deze penaltyreeks werd er door Prins Johnny een gesigneerde wedstrijdbal, met de handtekeningen van Prins Johnny en alle leden van de raad van 11, overhandigd aan de aanvoerder van het G-team; Rex van de Beurcht. Het team was daar zeer blij mee.

Hieronder een fotoreportage met dank aan Ingrid Willems

tn IMG 1218