Op veler verzoek zijn op de website wat veranderingen doorgevoerd. Deze betreffen het onderdeel "laatste nieuws" dat hiernaast in de rechterkolom staat. Het laatste nieuws is onderverdeeld in 5 tabbladen en deze zijn gewijzigd.

In de oude situatie hadden we
- Algemeen nieuws;
- Senioren nieuws (incl. de wedstrijdverslagen);
- Jeugdnieuws;
- de DAW-agenda en
- Reacties op artikelen.

In de nieuwe situatie is algemeen nieuws, seniorennieuws (excl. de wedstrijdverslagen) en jeugdnieuws samengevoegd tot 1 tabblad: "nieuws". De wedstrijdverslagen van de senioren hebben een apart tabblad: "verslagen". Verder zijn de tabbladen "DAW-agenda" en de "reacties op artikelen" gebleven én is een nieuw tabblad toegevoegd: het "DAW-polleke", waarin de mening van de DAW-leden over een recent onderwerp wordt gepeild.

Hopelijk hebben we zo voor iedereen de website verder verbeterd en is het nieuws makkelijker vindbaar!