Op donderdag 2 november jl werd op de Rusheuvel in Oss de finaleavond van de Rabobank Clubkascampagne voor Oss en Bernheze georganiseerd. DAW Schaijk heeft daarbij een geweldig resultaat geboekt. DAW en Emos – bij de start van de clubkascampagne nog niet gefuseerd – bleken samen namelijk goed voor 892 stemmen en dat levert onze vereniging een prachtig totaalbedrag van € 4.014,- op.

De presentatie van de finaleavond was in handen van BN-ers Jochem van Gelder en Nance Coolen. Van Gelder is als presentator vooral bekend van de programma’s ‘Willem Wever’ en ‘Praatjesmakers’ en was dit jaar de verliezend finalist bij ‘Wie is de Mol?’. Hoewel hij net aan de verkeerde kant van de Maas geboren is, bleek gedurende de avond dat er toch een halve Brabander in hem verborgen zit. Nance kennen we natuurlijk het best van het oeroude familieprogramma en kijkcijferhit: Lingo!

De finaleavond startte met een quiz, waarbij per district een extra prijs van € 250,- te verdienen was. Namens het vak Schaijk-Reek bleek Stichting Dansgroep Anke & Marieke uit Schaijk de slimste van het stel. Ook aan muzikaal entertainment geen gebrek: sambaband Dale Caña verzorgde een optreden.

Daarna was het dan echt tijd om de resultaten van de clubkascampagne bekend te maken. Na een spannende aanloop mochten Joost Koninkx en Ton Reijnen namens DAW als nummer 6 van ruim 700 (!!) deelnemende verenigingen en stichtingen het podium op. Ook Emos bleek na afloop erg goed gepresteerd te hebben met een notering net buiten de top 10.

Al met al een prachtig resultaat waar we als DAW Schaijk heel trots op mogen zijn. Zo’n uitslag was natuurlijk niet mogelijk geweest zonder de support van iedereen die tijdens de clubkascampagne zijn of haar stem op onze verenigingen heeft uitgebracht. Wij willen jullie hier dan ook nogmaals enorm voor bedanken en we hopen volgend jaar heel graag weer op jullie te mogen rekenen!

De bovenstaande foto is gemaakt door Rabobank Oss Bernheze.