Zaterdag 3-2-2018, werden de mannen van JO8-1 geheel in het nieuw gestoken door Swanenberg IJzer Groep; al sinds 1962 het adres waar u terecht kunt voor al u ijzer- en staalprodukten en rijplaten. Swanenberg is dus met recht al meer dan 50 jaar ijzersterk in staal. En ijzersterk geldt ook voor de JO8-1, want zij wisten de eerste seizoenhelft maarliefst 92% van hun wedstrijden winnend af te sluiten. De nieuwe tenues zijn voor het team dan ook de ultieme beloning op hun presteren! Het team werd verrast met nieuwe shirts,trainingspakken en tassen, tevens werd de leiding voorzien van nieuwe windjacks.

Namens Swanenberg waren Frank van der Loop, tevens leider van dit team, en Elisa Swanenberg aanwezig bij de uitreiking.

Namens DAW Schaijk willen wij de Firma Swanenberg hartelijk danken voor de aankleding van de JO8-1.

DSCF2535

DSCF2532