De jeugdafdeling van DAW kent al een aantal jaren een scheidsrechterspool waarin mensen zitten die op zaterdag wedstrijden fluiten in de A- t/m D-klasse waarvoor door de KNVB geen scheidrechter is aangesteld. Omdat enkele mensen bij de KNVB zijn gaan fluiten is de scheidsrechterspool momenteel te klein om elke week alle teams van scheidrechters te voorzien.

De jeugdafdeling van DAW is daarom dringend op zoek naar extra scheidsrechters. Heb je interesse om jeugdwedstrijden te fluiten, neem dan contact op de scheidsrechterscoordinator (Frans van Uden) of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Een voorkeur aangeven voor een bepaalde leeftijdsklasse, een elftal of tijdstip is uiteraard mogelijk.