In februari 1978 is Henk v/d Zanden gestart met het damesvoetbal binnen DAW. Dat is dus 40 jaar geleden en dat willen we vieren op zaterdag 8 september.

Voor wie?
Voor alle dames die in de afgelopen 40 jaar gevoetbald hebben, of die nu voetballen. Maar zeker ook voor de sponsors, trainers, coaches, scheidsrechters en grensrechters.

Programma:
14.30 – 15.30 uur ontvangst, daarna een sportieve activiteit (dus stof je sporttas af en doe mee), een hapje en een drankje en een feestavond met DJ Sven.
Geef je op door een mail, met het onderwerp 'opgave reünie damesvoetbal' en in het mailbericht in ieder geval je volledige naam, te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en stort de eigen bijdrage van € 15,00 voor de hele dag en avond op rekening NL 91 RABO 01463 969 28 t.n.v. DAW Schaijk o.v.v. reünie damesvoetbal en eventueel jouw eigen naam als deze afwijkt van de naam van jouw bankrekening.

Vanaf 20.30 uur zijn alle leden vanaf 18 jaar van harte welkom. Zij betalen € 15,00 bij binnenkomst en hoeven zich dus niet op te geven.

Wil je meer weten, of heb je vragen bel dan met Johanna van Mun: 06-14359616.

Wij hopen jullie allemaal te mogen begroeten op 8 september.
Namens het werkgroepje Mieke v/d Zanden, Antoinette Ruijs, Pleun Vos en Johanna van Mun