Twee keer per seizoen nodigt de Sponsorcommissie van DAW Schaijk al haar sponsoren uit om aanwezig te zijn bij een thuiswedstrijd van ons eerste elftal. Zo ook afgelopen zondag. Zo'n 35 sponsoren gingen op die uitnodiging in, waardoor de Sponsorcommissie uiteindelijk een mooie groep van 50 personen mocht verwelkomen. Dit keer had de commissie een unicum voor hen in petto, want voor het eerst konden de sponsoren ook genieten van een mooie korfbalwedstrijd.

Het programma startte tussen 11.45 uur en 12.00 uur met een hapje en een drankje in de sponsorruimte boven de kantine. Er was direct een mooie afvaardiging van sponsoren aanwezig en rond 12.30 uur mochten zij zich opmaken voor de korfbalwedstrijd tussen DAW Schaijk en BMC. Het zou een mooie wedstrijd met veel doelpunten worden en na afloop stond een prachtige 16-8 eindstand op het bord.

De sponsoren konden daarna onder het genot van een brunch even bijkomen in de sponsorruimte, zodat zij om 14.30 uur fris aan de start zouden verschijnen voor de voetbalwedstrijd tussen DAW Schaijk en Berghem Sport. Een beladen derby en dat zou tijdens de wedstrijd blijken. Na 90 minuten vol strijd, passie, doelpunten en twee rode kaarten trok DAW uiteindelijk met 2-1 aan het langste eind.

Na de wedstrijd werd de zonnige en sportief succesvolle dag afgesloten met een drankje in de sponsorruime. Na afloop van het officiƫle gedeelte konden de sponsoren ervoor kiezen om zich tussen de sporters in de kantine te mengen en van die mogelijkheid werd enthousiast gebruik gemaakt. Onder meer dankzij de sponsoren, het enthousiasme van een aantal leden van de Sponsorcommissie en een afvaardiging supporters van Berghem Sport bleef het nog lang onrustig aan de Bossestraat.

De Sponsorcommissie kijkt terug op een geweldige dag en bedankt graag alle aanwezige sponsoren voor hun komst. Later dit seizoen hopen we deze traditie een mooi vervolg te geven.

Sponsordag

Tagged under Sponsoring