Zaterdag 20 oktober werden de meiden van DAW Schaijk E3 voorzien van nieuwe wedstrijdshirts door Roel en Kayleigh van der Linden van het transportbedrijf Roel van der Linden Transport aan de Pastoor van Winkelstraat in Schaijk.

Roel van der Linden Transport is anno 2004 begonnen met het vervoer van geconditioneerde goederen naar alle verre uithoeken binnen Europa. Nadat Roel en Kayleigh 3 kinderen kregen, heeft Roel 3 jaar geleden besloten over te stappen naar het vervoer van los gestorte agrarische producten van en naar Frankrijk. Hierdoor kan Roel vaker op zaterdagen langs de lijn staan bij hun dochters Shanomie, Jaelinn en hun zoon Ties, welke inmiddels alle drie lid zijn van DAW Schaijk.

DAW Schaijk E3 wist deze keer niet te winnen tegen NDZW , Fusieclub van Never Down uit Vlijmen en Zwart Wit '82 uit Haarsteeg, maar met zulke mooie shirts zullen ze in het aankomende binnen seizoen nog beter voor de dag komen.

Namens speelsters van DAW Schaijk E3 en DAW Schaijk willen we Roel en Kayleigh nogmaals hartelijk danken voor deze mooie shirts!!

E3 RvdLT 1

E3 RvdLT 2