Op zaterdag 1 december werd het team JO15-2G van nieuwe wedstrijdshirts voorzien door Dré van Dinther van het gelijknamige bouwbedrijf uit Schaijk.

Bouwbedrijf van Dinther is al jaren de trouwe hoofdsponsor van DAW Schaijk, en heeft ook verschillende teams voorzien van een nieuw wedstrijdtenue. Het bouwbedrijf is echt familiebedrijf, en staat bekend als een gezond en hoogwaardig bouwbedrijf wat hoofdzakelijk werkt met eigen personeel en houden zo de kwaliteit in eigen hand. Met al vijftig jaar ervaring in onder meer utiliteitbouw, renovatie, restauratie en luxe woningbouw kunnen zij u alle expertise en vakmanschap bieden om uw wensen te verwezenlijken.

Deze zaterdag konden de jongens en meisje van JO15-2G “Herbstmeister” worden, in de uitwedstrijd tegen Berghem Sport. Er werd met maar liefst 0-11 gewonnen op het terrein van Berghem, wat natuurlijk een topprestatie is. Spelers,speelster,leiders en leidster allemaal van hartegefeliciteerd met deze trofee.

Namens DAW Schaijk willen wij Van Dinther Bouwbedrijf hartelijk danken!

JO15 2G minJO15 2G 2 min

Tagged under Sponsoring