Het seizoen zit er alweer bijna op, dus wordt alle DAW Schaijk-kleding welke in bruikleen zijn meegegeven, weer ingenomen. De kledingcommissie heeft zo een beter controle op de uitgegeven kleding en we kunnen alles weer in orde maken voor het nieuwe seizoen.

Dit houdt in dat de leiding van elk team de tas met tenues en eventuele andere gesponsorde kleding moet komen inleveren. Ook spelers en speelsters die persoonlijk spullen in bruikleen hebben ontvangen, bijv. sporttas, sweater of inloopshirt moeten deze komen inleveren.

Verder dienen ook alle coachjassen weer te worden ingeleverd! Ook al ga je volgend seizoen door als leider/coach!

Uiteraard dient alles zonder schade en schoon te worden ingeleverd!!

Het inleveren van alle kleding kan op twee data ’s: woensdag 12 juni 2019 of 13 juni 2019 tussen 19:00u en  20:30u op ons sportpark.

Wij hopen op jullie begrip en medewerking zien jullie graag 12 of 13 juni 2019.

Met sportieve groeten,

De kledingcommissie