DAW Schaijk gaat ook dit jaar loten verkopen voor de Grote Clubactie

Op woensdag 18 september gaan een deel van onze leden op pad om onze club een financiële stimulans te geven. Dit doen ze niet zomaar. Met de opbrengst worden weer leuke jeugdactiviteiten georganiseerd en worden nieuwe materialen aangeschaft.

Steun van de omgeving

Wij hopen dat onze omgeving ons hierin steunt zodat we ons doel kunnen behalen! Onze leden komen vanaf 17.00 uur in Schaijk langs de deuren. Iedereen kan bijdragen door een lot te kopen. U vult een eenmalige machtiging in bij onze leden, zodat zij niet met contant geld over straat hoeven.

Uw lotnummer vindt u terug op uw bankafschrift. Lotenkopers maken kans op een van de mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,-.

Onze verkopers gemist?

Ook online kunt u uw loten bestellen via http://toolbox.clubactie.nl/actie/dawschaijk, of via de banner aan de rechterzijde op www.dawschaijk.nl.

80% van de opbrengst gaat naar de club

De Grote Clubactie faciliteert sport-, cultuur- en hobbyverenigingen in het genereren van inkomsten door middel van lotenverkoop. De loten worden verkocht voor € 3,- per stuk. Van elk verkocht lot gaat 80% (€ 2,40) direct naar de clubkas.De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 11 december 2019. Vanaf 12 december staat detrekkingsuitslag op clubactie.nl.

Tagged under Sponsoring