SCHEIDSRECHTER BEDANKT!

Zonder scheids geen wedstrijd! Daarom wordt de aanwezigheid van een scheidsrechter vaak als vanzelfsprekend gezien. Toch zijn het - net als de sporters zelf en (andere) vrijwilligers binnen een vereniging - mensen met passie voor voetbal of korfbal die in hun vrije tijd op het veld staan.

DAW Schaijk vindt het daarom belangrijk dat de scheidsrechter na afloop bedankt worden voor zijn of haar inzet. Het is een kleine moeite, waarmee je veel kunt bereiken. Je waardering geeft de scheidsrechter de energie om er de volgende keer weer te staan en er samen met jullie een mooi seizoen van te maken!

DAW SCHAIJK VRAAGT ALLE SPELERS/SPEELSTERS ÉN LEIDING OM EEN WEDSTRIJD AF TE SLUITEN MET EEN HAND AAN DE SCHEIDS!

Geert Manders

Tagged under Voetbal