Wie?
Peter en Margreet Spanjers zijn de trotse eigenaren van "Spanjers voor Dier en Tuin". In de vijftiger jaren is de opa van Margreet in de molen gestart met het bedrijf. Destijds werd er mengvoer, kolen en kunstmest verkocht. De moeder van Margreet heeft vervolgens de winkel verder uitgebouwd en bestond de klantenkring uit boeren en tuinders. Het assortiment is daarna alleen maar uitgebreid tot de huidige winkel waar alles voor dier en tuin te koop is.

Peter en Margreet wonen in het ouderlijk huis van Peter en hebben drie kinderen: Manon, Astrid en Rob. Het gezin Spanjers bestaat uit echte verenigingsmensen, alle vijf zijn ze lid van muziekvereniging Concordia.

Wat?
Bij Spanjers is zo ongeveer alles wat je kunt bedenken aan dier- en tuinbenodigdheden te koop. Wat veel mensen in Schaijk niet weten is dat ze ook een zaak in Heesch hebben. “Kennis en service is ons visitekaartje”, vertelt Margreet. “Wij verkopen emotie. We delen dezelfde liefde als onze klanten. Vakkennis en service is belangrijk. We hebben veel trouwe vaste klanten.”

Waarom?
Het verenigingsleven vinden Peter en Margreet belangrijk voor Schaijk. Daarom sponsoren zij DAW. Ook zijn DAW en Spanjers buren van elkaar. “Verenigingen in Schaijk vormen een belangrijke schakel om een dorp leefbaar te houden”, aldus Peter en Margreet.

Foto Spanjers voor dier en tuin

"We hebben goede contacten met DAW"

Tagged under Sponsoring