Beste sponsor van DAW Schaijk,

De situatie rondom de ontwikkeling van het Coronavirus is erg onduidelijk en dus is het ook niet te voorspellen wat de situatie over een maand zal zijn.
Dat was nog geen twee weken geleden een passage uit het begeleidend schrijven bij de uitnodiging voor de sponsoravond van 16 april aanstaande.

Inmiddels weten we nog lang niet alles, maar wel heel veel meer…
Het zal voor u dan ook geen verrassing zijn dat de sponsoravond op 16 april niet doorgaat.

Daarnaast hebben wij besloten ook op een later moment dit jaar geen sponsoravond te laten plaatsvinden.
De situatie blijft onvoorspelbaar en daarnaast vinden wij het ongepast en voelt het niet goed om uberhaupt hiermee bezig te zijn.
Uiteraard zal in april 2021 de sponsoravond weer op de activiteitenkalender geplaatst worden!

Blijf gezond en let op elkaar!

Met vriendelijke groeten,
Sponsorcommissie DAW Schaijk / Bestuur DAW Schaijk