Breng nu je stem uit

Het is zover, de Rabo ClubSupport actie is van start gegaan! Dit betekent dat Rabobank-leden vanaf nu tot en met uiterlijk 25 oktober kunnen stemmen op DAW Schaijk, De Supportersvereniging en Jeu de Boules Club Le Jeteur. Deze drie verenigingen spelen op hetzelfde grote sportpark. Vorig jaar heeft DAW Schaijk met deze mooie actie betere verlichting op het sportpark gerealiseerd. Le Jeteur heeft het geld ingezet voor een prachtige nieuwe accommodatie.

Het doel voor 2020
Dit jaar heeft DAW Schaijk als doel geld in te zamelen voor het opknappen van het jeugdhonk. De Supportersvereniging heeft als doel nieuwe wedstrijdballen en trainingsballen voor zowel voetbal als korfbal. Le Jeteur wil graag een nieuwe traplift aanschaffen.

Jouw stem is geld waard
Breng nu je stem uit op DAW Schaijk, de Supportersvereniging en Jeu de Boules Club Le Jeteur en spek daarmee de kas van onze verenigingen. Alle Rabobank-leden hebben een stembiljet ontvangen. Om te stemmen, vul je op de Rabobank-site de code van jouw stembiljet in (https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/clubsupport/) en kun je vervolgens 5 stemmen uitbrengen (maximaal 2 per vereniging). Iedere stem staat voor een geldbedrag. Laat je stem niet verloren gaan. Stimuleer bovendien je ouders, familie en vrienden om hun stem uit te brengen op onze drie verenigingen.

Geen stembiljet (*)?
Heb je geen stembiljet ontvangen in de brievenbus en ook geen persoonlijke stemcode per mail ontvangen? Ga dan naar de site en klik op lid worden (dit is geheel gratis: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/). Dan ontvang je volgend jaar ook een stemcode. Vind je het lastig om zelf te stemmen of heb je vragen? Mail dan je code van het stembiljet naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zorgen dan dat jouw stemmen niet verloren gaan.

We hopen op veel stemmen zodat we ook dit jaar een prachtig bedrag tegemoet kunnen zien. Bedankt voor jullie steun!

Met sportieve groet,

DAW Schaijk, de Supportersvereniging en Jeu de Boules Club Le Jeteur

(*)

- Leden die Rabo Mobiel Bankieren of Rabobank Internet Bankieren hebben, krijgen een link om te stemmen.
- Leden die vorig jaar gestemd hebben en geen Mobiel Bankieren of Internet Bankieren hebben, krijgen de stemcode per post of per mail toegestuurd.
- Leden die vorig jaar niet gestemd hebben, kunnen zich bij de bank melden voor een stemcode (tel. 0412-45 77 77).

DAW Schaijk logoLe JeteurSupportersvereniging daw schaijk

Tagged under Sponsoring