Wie?
Bert Knipping is onlosmakelijk verbonden met DAW. Samen met zijn vrouw Hanny is hij actief supporter van DAW 1, het team van zoon Robbert. Maar ook is Bert voorzitter van de supportersvereniging, was mede organisator van het 75- en 80-jarig bestaan, organiseerde jeugdkampen. En daarnaast is hij er altijd als er hand- en spandiensten geleverd moeten worden. Bij Knipping Maatkeukens & Interieurbouw gaat het vaak over DAW en over voetbal. Bert werkt samen met Hans van Boxtel, ook een bekende DAW’er.

Bert is zelf geen voetballer, maar heeft wel een indrukwekkend palmares. “Ik ben fanatiek fietser. Vroeger was ik amateurwielrenner, zat in de top 10 van triatlonatleten. In totaal 18 marathons gelopen, met 2 uur 42 minuten als snelste tijd.”

Wat?
Klanten die op zoek zijn naar een bijzondere keuken of met een afwijkende maatvoering komen terecht bij Knipping Maatkeukens & Interieurbouw. “Samen met de klant bespreken we wat de wensen zijn. Vaak zijn dat keukens en kasten die anderen niet kunnen maken. Wij maken alles in de gekste maten en gekste uitvoering”, vertelt Bert resoluut. Alles wordt in de eigen werkplaats vervaardigd. Zo’n 37 jaar geleden is Bert gestart met zijn bedrijf, hij is een echte doener. “Ik wil iets maken wat eruit springt. Mensen verbazen”, zegt Bert met gepaste trots.

Waarom?
Over de reden waarom Bert sponsor van DAW is, is hij kort en bondig, “ De club vooruit helpen. Wij zijn er veel bij betrokken, wij willen ze ondersteunen.”

Wat wil je nog kwijt?
“Dan wil ik nog even terug naar 2018”, memoreert Bert. De promotie van DAW naar de 2e Klasse. “Tien minuten voor tijd zag het ernaar uit dat ze zouden verliezen, toen maakte eerst Robbert en daarna Corik Megens een goal en wonnen ze. Dat was een schitterend moment.”

Knipping

"Wij maken alles in de gekste maten en gekste uitvoering."

Tagged under Sponsoring