Op de livestream van de finaleavond was een interactieve show te zien, waarbij de presentratie werd verzorgd door Christel de Laat. Middels een belspelletje met vertegenwoordigers van verschillende clubs en koffertjes omdraaien werd het een digitale interactieve avond.

Met liefst 666 stemmen wist onze vereniging een mooie eerste plaats te halen bij de stemverkiezing. Aan de verkiezing deden 651 verenigingen mee. Elke stem bleek 5,12 euro op te leveren in de Rabo Clubsupport editie van 2020. Met deze stemmen haalt de vereniging € 3.410,- binnen. Dit jaar had DAW Schaijk als doel geld in te zamelen voor het opknappen van het jeugdhonk.

We willen iedereen van harte bedanken die de moeite heeft genomen om een stem uit te brengen op onze vereniging! We gaan er als vereniging mooie dingen voor onze leden van realiseren.

Hopelijk kunnen we jullie snel weer op ons sportpark ontmoeten.

download

Tagged under Sponsoring