We hebben qua kleding- en merchaniseuitgifte een tijdje stil gelegen i.v.m. corona. Echter met het oog op de feestdagen hebben we besloten om weer te gaan starten met uitgifte van bestellingen. Dat betekent dat vanaf heden weer bestellingen via de webhop gedaan kunnen worden. Behalve trainings- en wedstrijdkleding zijn er ook merchandiseartikelen verkrijgbaar zoals shawls, paraplu's caps, handdoeken, mutsen, ballen en bidons.

- Vanaf zaterdag 14 november tot en met zaterdag 5 december zal wekelijks de uitgifte van bestellingen plaatsvinden van 10.00 uur tot 11.00 uur.

- Na 5 december zal er op zaterdag 19 december voor het laatst in 2020 nog een uitgifte paatsvinden.

LET OP: De uitgifte vind plaats bij de ingang van de BSO van 10:00u tot 11:00u

Ben jij op zoek naar een leuk decemberkado voor Sinterklaas of kerst? Neem dan eens een blik op onze webshop! Deze is bereikbaar via onze website, maar ook via deze link: http://dawschaijk.muta.nl/

Met sportieve groet,

De kledingcommissie van DAW Schaijk