Jeugdspeelsters, jeugdspelers en ouders,

Het is de laatste weken opgevallen dat er veel kinderen bij DAW Schaijk aankomen of weg fietsen met geen of heel slecht licht op hun fiets. Zeker als het regenweer is zijn deze personen op hun fiets niet te zien voor het overige verkeer.
Omdat het op enkele tijden op de parkeerplaats bij DAW Schaijk best druk is met autoverkeer voor het brengen en halen van de jongste kinderen, zorgt de slechte zichtbaarheid van fietsers zonder (of met slechte) verlichting voor hele vervelende situaties. Zeker nu ook het korfbal niet in de sporthal traint maar ook buiten op ons sportpark, komen er op de parkeerplaats met momenten veel auto`s en fietsen tegelijk samen.
Dus zorg allen voor een goede verlichting op je fiets zodat je goed zichtbaar bent!

Jeugdafdeling DAW