DAW Schaijk club van het jaar? Met jouw stem misschien wel!

Bij de nominatie is als motivatie beschreven: DAW Schaijk wordt Club van het Jaar 2021 omdat DAW ondanks alle coronabeperkingen zich maximaal én succesvol heeft ingezet voor het kunnen blijven voet- en korfballen met inachtname van de coronaregels. Daarnaast heeft DAW Schaijk tal van andere lokale verenigingen geholpen om in de DAW-accommodatie en met behulp van DAW-vrijwilligers coronaproof hun sporten te organiseren (of de conditie op peil te kunnen houden): badminton, dansen, volleybal, turnen en zaalvoetbal. Naast de DAW-leden heeft DAW Schaijk zo nog meer dan honderd andere dorpsgenoten sportieve uitdaging en onderlinge verbinding geboden.

Hoe het werkt voor DAW Schaijk:
Jij, clublid of geen clublid, kunt vanaf vandaag tot 24 mei op DAW Schaijk stemmen via https://www.clubvanhetjaar.nl/#did7615

De Gemeentewinnaars worden bepaald op basis van het aantal stemmen. Een club heeft minimaal 50 stemmen nodig om in aanmerking te kunnen komen voor de titel van gemeentewinnaar. De jury kiest vervolgens, op basis van de beschreven motivatie, per provincie uit de top 5 van gemeentewinnaars (top 5 op basis van het aantal stemmen) de provinciewinnaar. De vakjury kiest uiteindelijk de landelijke winnaar in de categorie sport en cultuur. De club dient wint ontvangt naast erkenning en waardering voor al het moois dat op de club plaatsvindt, een masterclass naar keuze van een expert en een professionele promovideo om DAW Schaijk extra in de schijnwerpers te zetten!

Kom op en stem op DAW Schaijk!

URD9119D687 00001 1