De eerste officiële thuiswedstrijd van het seizoen, het debuut van grensrechter Arie Vissers en een gelijkspel. Tevreden gezichten op sportpark den Heuvel.

Vader Jan stond in de seizoenen 1974-75 en 1975-76, langs de lijn als “grensjager” later, grensrechter genoemd nu is zijn zoon Arie assistent scheidsrechter.

De wedstrijd was in balans en kende een terechte uitslag 1-1. Voor rust scoorde DAW, na een kwartier, uit een mooie aanval met een gelukkig slot. Een mooie combinatie tussen Niels, Jacco en Corik, laatstgenoemde raakt de bal verkeerd, waardoor Noah van Deijne de bal makkelijk kan binnenlopen.

Na een uur spelen de gelijkmaker, een goede aanval van Prinses Irene belandt de bal via de voet van Rick van Aalst op de paal. Aron van der Rijt pikt op, en uit de draai vind Aron de verre hoek. 1-1.

Over twee weken zien beide teams elkaar weer, in hetzelfde theater, dan voor de competitie, zondag volgt de laatste bekerronde tegen 1e klasser HVCH, thuis om 14.30.