DAW verloor de laatste bekerwedstrijd tegen HVCH en is uitgeschakeld voor het bekertoernooi, TOP en HVCH gaan door.
Na een klein kwartier komt HVCH op voorsprong, een afgeslagen bal, na een hoekschop komt bij Roy Vissers, de volley vanaf 20 meter is succesvol, 0-1.

Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd, na een half uur wordt een doelpunt van DAW afgekeurd. Corik Megens zou buitenspel, hebben gestaan, twijfel achteraf van DAW en HVCH zijde, tja.

Na rust probeert DAW het wel maar komt niet tot score, in blessuretijd, maakt HVCH de 0-2.Milan Raijmaekers op snelheid het diagonale schot is doeltreffend. Eindstand 0-2.

Zondag de eerste competitiewedstrijd, de ziekenboeg loopt langzaam leeg. DAW is er klaar voor, heb ik me laten influisteren, de supporters zijn dat ook.