Zondagavond 19 september deed zich een heel speciaal moment voor. Onze geliefde barvrouw Jet kwam tot ieders verrassing nog een keer naar ‘haar’ kantine om een biertje te tappen, Brandend Zand mee te zingen en het gezellig te hebben bij DAW met haar naasten om haar heen.

We hebben met een lach en een traan genoten van haar aanwezigheid en de lach op haar gezicht deed velen zichtbaar goed. Jet, clubvrouw in hart en nieren, het was ons een waar genoegen om jou weer bij ons te zien. Een emotioneel moment om nooit te vergeten.

Jet:
“Beste DAW’ers,
Afgelopen zondag hebben we elkaar ontmoet in de altijd gezellige DAW kantine. Het is voor mij en mijn gezin een bijzonder uurtje geworden wat ons ontzettend goed heeft gedaan. We hebben genoten van jullie aandacht, warmte en gezelligheid. Een blijvende herinnering, allemaal bedankt hiervoor! Dankjewel, ook namens ons gezin. Lieve groetjes, Jet.”

Jet 1

Jet 2