Rabo ClubSupport actie van start: breng je stem uit op DAW Schaijk & de Supportersvereniging

Het is zover, de Rabo ClubSupport actie is van start gegaan! Rabobank-leden kunnen vanaf nu tot en met uiterlijk 25 oktober stemmen op DAW Schaijk en de Supportersvereniging. Vorig jaar hebben we een recordbedrag in ontvangst mogen nemen en waren we nummer 1 in de regio. Help je ons ook dit jaar?

Het doel voor 2021
Dit jaar heeft DAW Schaijk als doel geld in te zamelen voor watertappunten op het sportpark. Deze watertappunten dragen bij aan een gezonde levensstijl van onze leden. De Supportersvereniging heeft als doel nieuwe materialen voor zowel de jeugd als senioren bij voetbal en korfbal.

Jouw stem is geld waard
Iedere stem is geld waard. Help jij DAW Schaijk en de Supportersvereniging hun doelen te behalen? Dit jaar kun je stemmen op 3 deelnemende clubs. Alle Rabobank-leden hebben een stembiljet thuis ontvangen. Om te stemmen, vul je in de Rabo App of op de Rabobank-site de code van jouw stembiljet in en kun je vervolgens stemmen op drie deelnemende clubs. Iedere stem staat voor een geldbedrag. Laat je stem niet verloren gaan. Stimuleer bovendien je ouders, familie en vrienden om hun stem uit te brengen op onze vereniging.

Geen stembiljet?
Heb je geen stembiljet ontvangen in de brievenbus en ook geen persoonlijke stemcode per mail ontvangen? Ga dan naar de site en klik op lid worden (dit is geheel gratis). Dan ontvang je volgend jaar ook een stemcode!

Vind je het lastig om zelf te stemmen of heb je vragen? Mail dan je code van het stembiljet naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zorgen dan dat jouw stemmen niet verloren gaan.

We hopen op veel stemmen zodat we ook dit jaar een prachtig bedrag tegemoet kunnen zien. Bedankt voor jullie steun!

Met sportieve groet,
DAW Schaijk & de Supportersvereniging