Beste DAW'ers,

De uitslag van de Rabobank ClubSupport actie 2021 is bekend! Zowel DAW Schaijk als haar supportersvereniging houden een leuk geldbedrag over aan de actie waarmee onze vereniging verder verbeterd gaat worden.

• DAW Schaijk eindigde in de regio Oss Bernheze op de 2e plaats (van 658 deelnemers) en houdt € 3.178,54 over aan de actie.  Het geld wordt gebruikt om watertappunten aan te leggen op het sportpark. Deze watertappunten dragen bij aan een gezonde levensstijl van onze leden.
  • De supportersvereniging houdt € 880,70 aan de actie. Zij ondersteunen alle teams van onze vereniging en gebruiken het geld voor onder andere trainingsmaterialen.

Iedereen heel erg bedankt voor het stemmen!!

Sportieve groet,

Het bestuur van DAW Schaijk en de Supportersvereniging DAW Schaijk

NB Wil je volgend jaar stemmen? Dan moet je lid zijn van de Rabobank. Dat kan eenvoudig als je een bankrekening hebt bij deze bank. Meer weten? Kijk dan hier https://www.rabobank.nl/leden/lid-worden

Uitslag clubsupport 2021