Beste leden, ouders, supporters en vrijwilligers,

De nieuwe coronamaatregelen die op vrijdag 12 november jl. zijn afgekondigd, hebben behoorlijke gevolgen voor wat kan en mag bij een sportvereniging als DAW Schaijk. Het sportieve deel kan gewoon doorgang vinden en daar zijn we uiteraard erg blij mee, maar verder zijn er vanuit de gemeente strikte regels uitgevaardigd. We vragen eenieder met de volgende regels rekening te houden. Daarmee kunnen we samen blijven sporten!

Wat zijn de regels voor spelers:
- Kantine, kleedkamers/douches zijn open
- Spelers vanaf 18 jaar mogen alleen met geldige QR-code de gebouwen (w.o. sporthal De Eeght) in
- In de kantine geldt dat men een vaste zitplaats houdt
- Op advies van de sportbonden de duur van het bezoek aan de kantine beperken en 1½ meter afstand houden

Wat zijn de regels voor aangewezen elftal-/teambegeleiders:
- Aangewezen begeleiders zijn niet verplicht hun QR-code te tonen, er zal wel naar gevraagd worden
- De elftal/teambegeleider zonder geldige QR-code heeft toegang tot de kleedaccommodatie en wedstrijdsecretariaat (w.o. sporthal De Eeght)
- Zonder geldige QR-code heeft de elftal/teambegeleider echter geen toegang tot de kantine
- Ouders die normaliter helpen bij douchen zijn geen elftalbegeleiders en hebben dus geen toegang tot het sportpark en de gebouwen (w.o. sporthal De Eeght)

Wat zijn de regels voor publiek/belangstellende bezoekers/ouders:
- Bezoek/publiek is helaas niet toegestaan op het sportpark en in de gebouwen (w.o. sporthal De Eeght)

Uiteraard hadden ook wij graag weer een normaal sportseizoen gezien en iedereen vrijelijk ontvangen op ons sportpark en sportacommodaties. In het licht van de oplopende besmettingsaantallen en vollopende ziekenhuizen begrijpen wij ook dat de afgekondigde maatregelen nodig zijn. Evenals vorig seizoen richten wij ons op wat nog wel mogelijk is en momenteel zijn dat gelukkig de sportieve activiteiten. Wij danken iedereen hartelijk voor het begrip en de naleving.

Met sportieve groet,
Bestuur DAW Schaijk