Brahim Zaari heeft zijn contract met FC Den Bosch verlengd tot medio 2013. De oude verbintenis van de twintigjarige doelman had een looptijd tot de zomer van 2011.

'Gezien zijn leeftijd zal hij zich nog verder ontwikkelen', voorspelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. 'Daarnaast is het ons beleid om te werken met eigen jongens uit de regio.'

Zaari101_PRO_205_205x200 (Foto: Pro Shots)

Zaari doorliep de jeugdopleiding in Den Bosch en hij debuteerde tijdens het seizoen 2007/08 in het eerste elftal van de club uit de Jupiler League. De jonge keeper heeft inmiddels 49 competitieduels achter zijn naam staan.

De ontwikkeling van Zaari bleef ook niet onopgemerkt in Marokko. De jonge doelman werd al diverse keren opgenomen in de selectie van het Afrikaanse land, maar hij wacht nog wel steeds op zijn debuut.

(Nieuws: vi.nl)