Op zaterdag 12 maart 2022 bereikte ons het droevige bericht van het overlijden van Jet van der Linden op 63-jarige leeftijd. Jarenlang was Jet ‘het zonnetje in huis’ in onze en haar DAW-kantine. Iedereen kende Jet bij DAW en Jet kende iedereen. Een fantastische gastvrouw, die vol energie en enthousiasme haar taak in de kantine vervulde. Niets was haar te veel, elk initiatief werd enthousiast ontvangen en met haar creativiteit wist Jet er elke keer weer een fantastische middag of avond van te maken. En niet alleen onze leden hebben hier altijd ontzettend van genoten, ook Jet genoot volop mee.

Jet begon bij DAW als lid van de activiteitencommissie om samen activiteiten voor onze leden te organiseren die vaak plaats vonden in onze kantine. Dat was ook wat Jet trok, de horeca, en daarom was het een kleine stap naar de barcommissie. In 2004 pakte Jet de taak op van bedrijfsleidster in onze kantine en zette ze zich samen met de barcommissie in voor het reilen en zeilen in onze kantine.

In juli 2007 besloot Jet haar oude professie in het juweliersvak weer op te pakken en deze nieuwe baan kon Jet helaas niet combineren met haar taak als bedrijfsleidster in onze kantine. Het zonnetje in huis ging ons verlaten…….. Jet bleef echter wel lid van de bar- en activiteitencommissie om zo toch bij DAW betrokken te blijven. Helaas voor Jet, maar gelukkig voor ons, bracht het juweliersvak niet wat ze ervan verwachtte en bleef DAW, de kantine, de leden en de gezelligheid haar trekken. Begin 2009 besloot ze haar baan bij de juwelier op te zeggen en kwam ze terug als bedrijfsleidster in onze kantine. Het zonnetje in huis was weer terug…….

Begin 2021 ging Jet steeds meer sukkelen met haar gezondheid. Jet bleef positief en zei steeds dat het goed zou komen, maar haar klachten waren veel ernstiger als menigeen dacht en als Jet wilde doen geloven. Ze wilde het gewoon niet accepteren dat genezing moeilijk zou worden en genoot van iedere dag die haar gegeven werd. Met haar gezin en de leden van de barcommissie in april 2021 op een voetballoze zondag ‘gewoon een paar uurtjes’ in onze kantine samenzijn werd een bijzonder moment voor Jet.

Op zondag 19 september was Jet voor het laatst in onze en haar kantine. Niet van tevoren aangekondigd want Jet wilde deze middag beleven met leden die zondags altijd in onze kantine te vinden zijn. En het werd een bijzondere middag, kippenvel, met emoties en een hele grote verbondenheid met elkaar. En het belangrijkste, Jet heeft er ontzettend van genoten.

Uiteindelijk werd duidelijk dat Jet deze oneerlijke strijd onmogelijk zou gaan winnen. Op 12 maart is Jet in haar vertrouwelijke omgeving rustig ingeslapen. Jet, bedankt voor alles!!

Wij wensen Harrie, Frank, Yvon en Pieter met hun kinderen Nomi en Elin, en Rob en Lianda heel veel sterkte met het verlies van Jet.

Bestuur, leden, vrijwilligers en sponsoren DAW Schaijk.
Bestuur en leden Supportersvereniging DAW Schaijk.

N.B. Wij willen alle belangstellenden graag wijzen op de livestream link voor het bijwonen van de afscheidsdienst en de erehaag vanaf de parkeerplaats van DAW Schaijk, zoals in de rouwkaart is vermeld. Tevens willen wij er graag op wijzen dat er, voor eenieder die een bericht van medeleven wil meegeven, tot en met aankomend weekend bij DAW een condoleanceboek in een speciaal voor Jet ingerichte gedenkplek klaarligt. De familie stelt alle vormen van belangstelling zeer op prijs.