Sinds 2018 heeft het bestuur van DAW Schaijk twee personen aangesteld voor de functie van vertrouwenscontactpersoon (VCP). Met de start van het nieuwe seizoen willen wij dit weer eens extra onder de aandacht brengen. Belangrijke informatie voor onze (nieuwe) leden, jeugdleden en hun ouders, kaderleden, kortom iedereen die bij onze club betrokken is. Graag willen we ook iedereen vragen om de gedragscode te lezen, deze is te vinden onder het kopje “clubinfo”.

De vertrouwenscontactpersonen zijn Ton van den Hoogen en Femke Peters. Zij stellen zich hieronder kort voor:

TonvdHoogenIk ben Ton van den Hoogen, 68 jaar oud, geboren in Reek. Ik heb veertig jaar gewerkt in het middelbaar onderwijs (12 – 16-jarigen) in Nijmegen, Wijchen en Oss. De laatste vijfentwintig jaren werkte ik op het Mondriaan College, nu onderdeel van het Hooghuis. Sinds ik woonachtig ben in Schaijk (1994) ben ik lid van DAW-Schaijk en speel nu nog actief bij de Old Stars van Walking Footbal DAW. Mijn kinderen en kleinkinderen zijn eveneens actief bij deze vereniging. Ik heb de cursus Vertrouwenspersoon gevolgd bij het NOC-NSF. Met z’n allen samen zorgen we voor fijne, veilige en sportieve club.

FemkePeters

Mijn naam is Femke Peters. Ik ben moeder van 3 kinderen en leerkracht op een basisschool. Ik ben al jaren lid van EMOS/DAW Schaijk. Via NOC/NSF heb ik de cursus tot vertrouwenscontactpersoon (VCP) goed afgerond.  Een aantal kernwoorden die bij mij passen zijn: respectvol, gepassioneerd en evenwichtig. Als VCP luister ik naar je verhaal, maar ik doe niets zonder eerst te overleggen met jou. Ik heb een (anonieme) meldingsplicht, maar ik vertel niets door zonder jouw toestemming. Hieronder staat hoe je mij kunt bereiken.

Als je Ton of Femke wilt spreken, kun je met hun contact opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zij proberen dan z.s.m. te reageren (zorg dat ze je kunnen bereiken) en dan bepalen jullie samen hoe en waar het nader contact plaatsvindt en zullen ze je nogmaals uitleggen wat ze voor je kunnen betekenen.