Eindelijk was het zover Lisa, Jeroen, Lara en Renske mochten gaan “bardienst draaien” bij DAW. Om 9 uur verzamelen in de kantine bij Victor en Mille en vervolgens naar onze “bardame” Harriët.
Na een warm welkomstwoordje werden de G teamspelers in een mooi zwart DAW Bardienst-shirt gehesen en aan het werk gezet.
Niet alleen moest de bardienst worden gedraaid, ook moest er werk worden verzet bij Jacques in het wedstrijdsecretariaat.

Naast het vegen, poetsen, drinken klaarzetten, bedienen, afwassen en bijvullen was er ook tijd voor een pauze; een sapje met worstenbroodje en chips.
Toen de ouders om 11 uur de kinderen kwamen ophalen wilde ze eigenlijk niet naar huis, maar bij DAW blijven.
Het was zo leuk en gezellig!

Er werd afscheid genomen van Harriët en Jacques en er is afgesproken dat in het voorjaar er weer een bardienst wordt ingepland, dan met het hele G team korfbal!

Iedereen bedankt voor een geslaagde ochtend!

G bardienst1

G bardienst2