Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 14 november jl. zijn traditiegetrouw de jubilarissen met 25 of meer dienstjaren gehuldigd. Voorzitter Henrie Lamers had maarliefst 5 jubilarissen te feliciteren, waarvan Peter Arts het kortst lid was, namelijk 50 jaar. Peter is al van kleins af aan lid van DAW, heeft jarenlang in de selectie senioren gevoetbald, met 78 wedstrijden in DAW 1. Tevens heeft hij jarenlang deel uitgemaakt van het hoofdbestuur in de functie van penningmeester, waarna hij scheidsrechter is geworden bij/voor de KNVB. Wij hopen Peter nog te mogen begroeten als clubscheidsrechter!

Leo van den Heuvel is maarliefst 60 jaar lid en wie kent hem niet. De meeste zullen hem kennen als huidig lid van de maandagochtendploeg, consul en een van onze 'huisbouwers', maar Leo is al veel langer actief bij DAW. Is al meer dan 50 jaar vrijwilliger voor onze club, waaronder een lange periode lid van het hoofdbestuur. Uiteraard is Leo als menneke begonnen bij DAW als voetballer, waarna hij zich heeft opgewerkt tot selectielid met 5 wedstrijden in DAW 1.

Ook Nico Pashouwers is 60 jaar lid. Nico kan helaas niet bij de huldiging aanwezig zijn, hij is herstellende van een zware operatie. Ook Nico heeft zich op vrijwilligers en bestuurlijk vlak lang ingezet voor DAW.

Dan Henk van Ras. Ook Henk is helaas verhinderd, maar met 65 dienstjaren is hem dat vergeven. Henk is ook gestart als voetballer bij DAW, heeft het uiteindelijk tot 27 wedstrijden in DAW 1 geschopt, maar is daarna vooral succesvol geweest als trainer bij DAW. Niet voor niets uitverkozen als 'trainer van de eeuw'. Ook op ander vlak heeft Henk zich fors ingezet voor onze club. Hij is mede-initiatiefnemer van onze tribune en 13 jaar lang een van de stuwende krachten in de technische commissie.

Tenslotte Piet van Mun; maarliefst 70 jaar lang lid van DAW. Met 40 wedstrijden voor DAW 1 op de teller en ook nog eens 4 doelpunten een echte DAW'er, maar ook hier is er veel meer te noemen. Piet is ook lid van de maandagochtendploeg, hangt iedere week bij de ingangen van Schaijk de wedstrijdbordjes op en is bij DAW actief op het gebied van energievoorziening.

Ook via deze weg willen we de jubilarissen nogmaals feliciteren en hartelijk danken voor hun inzet óp, maar zeker ook buiten het veld!

WhatsApp Image 2022 11 25 at 10.20.08

WhatsApp Image 2022 11 25 at 10.20.08WhatsApp Image 2022 11 25 at 10.20.08