Wie?
Pan en Zo, een mooi pannenkoekenrestaurant gelegen in de bossen van Herperduin. Het restaurant is van René en Daniëlle Hendriks. Een hecht team van ruim 90 personen zorgt ervoor dat de gasten niks te kort komen. Pan en Zo kenmerkt zich door een prettige sfeer, is laagdrempelig, mooie gerechten voor een betaalbare prijs. Naast Pan en Zo hebben René en Daniëlle Den Tol in Velp, Plasmolen en Beuningen.

Wat?
In een groene omgeving heeft Pan en Zo ruimte voor ruim 400 gasten. In de zomer kun je in de bosrijke omgeving buiten zitten. Bij Pan en Zo kun je terecht voor koffie met gebak, een uitgebreide lunchkaart, borrel met iets lekkers en de heerlijkste pannenkoeken uit de regio. Elke 3 maanden is er een nieuwe extra menukaart met mooie seizoensgerechten.

Waarom?
Voor Pan en Zo is sponsoring bij DAW vanzelfsprekend. Veel klanten komen uit de directe omgeving. Ook komen er veel collega’s van Pan en Zo uit Schaijk en zijn lid van DAW. De maatschappelijke betrokkenheid is belangrijk.

Wat wil je nog kwijt?
Een goede kwaliteit in een prettige sfeer staan bij Pan en Zo voorop. Eén van de koks, Bas van Zoggel, is al twee keer Nederlands kampioen pannenkoeken bakken geweest, dit op een wedstrijd op de Horecava.

Pan en Zo 1
Een pannenkoekenrestaurant in een groene omgeving.

Pan en Zo 2
Pan en Zo, er is veel aandacht voor een mooie en gezellige sfeer.