Zoals bekend heeft DAW Schaijk een zeer gewaardeerde club van vrijwilligers die iedere maandagochtend allerlei werkzaamheden oppakken. En zonder goed gereedschap is het lastig klussen. Toen onlangs de tafelboormachine er de brui aan gaf, ontstond er lichte paniek.

Logisch dat vervolgens contact gezocht werd met LTC, een Schaijks bedrijf dat handelt in metaalbewerkingsmachines én tevens sponsor is van DAW Schaijk. De bedoeling was om een nieuwe tafelboormachine te kopen, maar Thieu van Dijk en Jos Dekkers boden spontaan aan om de tafelboormachine gratis ter beschikking te stellen! Thieu en Jos dragen DAW Schaijk al jaren een warm hart toe en dit practig cadeau aan onze Maandagmorgenploeg is daar opnieuw een bewijs van.

Namens DAW Schaijk, de sponsorcommissie en uiteraard alle vrijwilligers en klussers van de Maandagmorgenploeg bedanken wij LTC nogmaals van harte voor deze gulle gift!