Opening noodkleedlokalen door wethouder Raaijmakers.

Vrijdagmiddag was het dan zover terwijl heel Schaijk zich opmaakt voor het naderende carnaval verrichte wethouder Raaijmakers de officiƫle opening van de door Warsco gemaakte prachtige noodkleedlokalen.
Voorzitter Henrie Lamers sprak namens voetbalvereniging DAW en memoreerde de aanwezige dat het hier slechts om een noodvoorziening gaat in afwachting van de definitieve verhuizing naar de locatie Schaijk-west. DAW is behoorlijk uit zijn jasje gegroeid en daarom was het dan ook noodzakelijk dat er nu nog kleedlokalen bij kwamen. Immers men moest tot voor kort nog omkleden in de sporthal dan wel in de EMOS kleedlokalen. Lovende woorden waren er voor de betreffende ambtenaren en bestuurders voor de voortreffelijke samenwerking gedurende het gehele traject.
Ook wethouder Raaijmakers sprak zijn dank uit voor de goede samenwerking met DAW en de bouwer Warsco units uit Ravenstein.
Vanaf heden kunnen de 4 noodkleedlokalen in gebruik worden genomen en dat is mooi meegnomen zo vlak na de winterstop met al die inhaalwedstrijden voor de boeg.