DAW heeft een nieuwe assistent trainer gevonden voor DAW 2 in de hoedanigheid van Ton van Tuijl. Ton komt uit Geffen en heeft daar jarenlang in de hoofdmacht gespeeld. Inmiddels speelt hij een trapje lager in het 4e elftal van Nooit Gedacht. MomenteelĀ traint Ton daar de lagere elftallen en is hij bezig zijn trainer/coach 3 papieren te halen. In het dagelijks leven runt hij als zelfstandige een slagerij in Geffen.

TonvanTuyl

De technische commissie heeft er alle vertrouwen in dat we met Ton de juiste man hebben voor DAW 2 in de toekomst. Ton zal vanaf begin seizoen 2010-2011 2 maal per week de trainingen gaan verzorgen en zondags het elftal begeleiden, waarmee voor DAW een wens in vervulling gaat.Vanaf deze plaats wensen we TonĀ alvast veel succes en een hartelijk welkom bij de DAW-familie!