Sponsoravond DAW

Donderdag 18 maart staat de jaarlijkse sponsoravond bij DAW weer op het programma. Ook dit jaar hebben we weer een gevarieerd programma met actuele onderwerpen en natuurlijk entertainment.

Als speciale gasten zijn Iwan van Duren (journalist Voetbal International) en Wiljan Voet (trainer NEC) uitgenodigd. Zij zullen actuele onderwerpen uit de voetballerij onder de loep nemen. Daarnaast zullen zij ook ingaan op de regionale (voetbal) ontwikkelingen. De avond wordt met een vrolijke noot afgesloten door Theo van Duren (cabaretier uit Reek).

Tussendoor is er voldoende gelegenheid om bij te praten,

Sponsoren die zich nog niet hebben aangemeld, kunnen dit alsnog doen op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het belooft weer een leuke en vooral gezellige avond te worden.

Sponsorcommissie DAW