Dit bleek donderdag 18 maart wel weer. De jaarlijkse sponsoravond werd in een sfeervolle kantine druk bezocht en de aanwezigen genoten van een afwisselend programma.

Na het openingswoord door voorzitter Henri Lamers kreeg Iwan van Duren het woord. Iwan, oud-schaijkenaar, werkt als journalist voor het bekende weekblad Voetbal International en had als 'tafelheer' de trainer van NEC Nijmegen Wiljan Vloet meegenomen. Beide heren maakten er een levendige voetbaldiscussie van en hierbij werd veelvuldig de interactie met het publiek gezocht. Het publiek genoot hier zichtbaar van!

DAW_sponsoravond_2010_004

Hierna werd nog officieel afscheid genomen van Theo van Casteren Taxatieburo & Makelaardij als hoofdsponsor van DAW. Theo is 5 jaar hoofdsponsor geweest van DAW en heeft aan het begin van het seizoen het stokje overgedragen aan Bouwbedrijf Van Dinther. Theo nogmaals hartelijk dank!

DAW_sponsoravond_2010_003

De avond werd afgesloten door 'de Reek'. Chris School zorgde ervoor dat Theo van Duren een heerlijk stukje theater weg kwam geven over de rokers en drinkers in onze samenleving. Het laat ons raden dat dit zeer goed viel in de kantine waar het de sponsoren aan niets ontbrak.

DAW_sponsoravond_2010_007

Na het officiƫle programma werd er door iedereen nog goed 'genetwerkt'. Allemaal bedankt voor de aanwezigheid en graag tot volgend jaar!

Sponsorcommissie DAW