Afgelopen zaterdag hebben alle jeugdspelers een formulier gekregen waarop moet worden aangegeven of ze in het nieuwe seizoen bij DAW blijven voetballen. Tevens is het de bedoeling dat wordt gecontroleerd of telefoon- en adresgegevens nog juist zijn.
Om tijdig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen te kunnen beginnen is het van belang dat deze formulieren zo snel mogelijk worden ingeleverd.

Ook alle leiders en trainers van de jeugdafdeling hebben een formulier ontvangen waarop o.a. moet worden aangegeven wat de plannen zijn voor het nieuwe seizoen.  Ook voor de leiders en trainers geldt: lever de formulieren zo snel mogelijk in.

De 2e-jaars E-spelers (geboortejaar 1999) gaan volgend seizoen in de D-klasse spelen waarin een spelerspas verplicht is. Voor de spelerspas moet een pasfoto worden ingeleverd. De spelers die nog geen foto hebben ingeleverd wordt verzocht dit zo snel mogelijk te doen. Inleveren van pasfoto's kan alleen op zaterdag bij de dienstdoende persoon in het wedstrijdsecretariaat.