Wasmachineschieten zeer geslaagd tijdens opendeurendag

Het wasmachineschieten dat door de jeugdafdeling van DAW voor de deuren van Haku/Plein-5 werd georganiseerd mag gerust en succes genoemd worden. Behalve een leuk bedrag dat voor de jeugdafdeling opgehaald werd verzorgde de C-jeugd met hun leiders een leuke attractie waar volop van genoten werd door de bezoekers van de opendeurendag.

De gehele dag door wilde bezoekers wel eens proberen of ze een balletje konden trappen in een van de 10 wasmachines die daar door Haku in een mooie toren opgestapeld waren. De bovenste machine bleek een graadje te moeilijk. De hoofprijs die hierbij hoorde is dan ook “nog” niet gewonnen. Haku wil echter dat deze prijs wel aan de man gebracht wordt en daarom zal de condensdroger twv € 550,- tijdens de zeskamp die DAW op 12 juni zal organiseren  alsnog verloot worden.

De overige machines in de stapel werden wel vele malen geraakt. De 100 ballen die beschikbaar gesteld waren en hoorden bij de onderste rij, waren op het einde van de dag dan ook bijna allemaal weg. De eerste prijs, een stofzuiger werd door Joep van de Rande gewonnen. Hij was na loting de gelukkige winnaar van een stofzuiger, maar zat ook vaker in de koker omdat hij meerdere malen raak geschoten had. De tweede prijs, een waardebon van € 50,- werd gewonnen door Kim van den Heuvel en een gedeelde derde prijs, een leuke attentie werd gewonnen door Jorg Boers en door Willem Janssen.

DAW bedankt Haku, Plein-5 en Peter Peters voor hun sponsoring/medewerking en kijkt dan ook tevreden terug op een mooie middag.
wasmachineschieten_opstelling_site

wasmachineschieten_opstelling2_site