Zomerinformatie DAW jeugd 2010

Trainen:
De trainingen van alle jeugdteams lopen door t/m donderdag 20 mei. Op Koninginnedag (30 april) en Hemelvaartsdag (13 mei) wordt er niet getraind. In de meivakantie gaan de trainingen in principe gewoon door. Het is aan de trainers om te beslissen of trainen in de meivakantie mogelijk is (trainers op vakantie?) of zin heeft (veel spelers op vakantie?). Indien een trainer besluit om een keer niet te trainen moet hij of zij dit wel tijdig aangegeven bij de betreffende klassecoördinator zodat de materiaalvrijwilligers kunnen worden ingelicht.

Toernooien:
In de periode van 1 mei t/m 30 mei hebben de meeste jeugdteams weer een aantal toernooien. Kijk elke week goed in het kastje of op www.vvdaw.nl of je moet voetballen. De toernooien zijn ook te vinden op www.vvdaw.nl onder Jeugd/Toernooien.

Slotdag:
De slotdag voor de jeugd is dit jaar op zaterdag 5 juni. De tijden zijn als volgt:

·         E- en F-klasse                                         : aanwezig 9.30 uur, einde ca. 13.00 uur.

·         A-, B-, C-, D-klasse (incl. M11B1)             : aanwezig 12.00 uur, einde ca. 16.00 uur.

Voor zowel leiding als spelers: meld je tijdig af bij Mari v.d. Venne (06 30371632) als je niet kunt.

Nieuw seizoen (2010/2011):
De nieuwe teamindelingen zullen begin juni bekend worden gemaakt via het kastje bij Tino en op www.vvdaw.nl. De nieuwe trainingstijden etc. worden gepubliceerd in de DAW'er van juli.

Jeugdleider of trainer worden?
Door de groei van de jeugdafdeling is het elk jaar weer een lastig karwei om alle teams van voldoende trainers en leiders te voorzien. Zoals het er nu naar uit ziet dreigt voor het nieuwe seizoen een tekort aan leiders en trainers te ontstaan. Heb je als ouder, oudere jeugdspeler (vanaf C-junioren) of als voetballiefhebber interesse om volgend seizoen een jeugdteam te trainen of te begeleiden bel dan Marcel v.d. Heuvel (462244) of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Inleveren trainingsmateriaal, sleutels etc.

De trainingshesjes (liefst uitgewassen en eventueel hersteld), wedstrijdshirts, waterzakken en intrapballen moeten tijdens de slotdag op 5 juni worden ingeleverd bij Jos van Lith. Voor vragen of opmerkingen bel of mail Jos (463328 / Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Leiders/trainers die aan het einde van het seizoen gaan stoppen moeten tijdens de slotdag ook hun (uitgewassen) coachjas inleveren.