Een week later dan gebruikelijk, vanwege een vakantie, heeft Tinie Verstegen een koninklijke onderscheiding ontvangen. Uit handen van Burgemeester Doorn en in aanwezigheid van familie, vrienden en (oud)DAW'ers ontving Tinie in de DAW-kantine een onderscheiding als lid in de orde van Oranje Nassau.
Tinie kreeg deze onderscheiding voor zijn verdiensten, gedurende ruim 42 jaar, voor DAW. In deze periode was hij trainer, leider, voorzitter jeugdafdeling, bestuurslid, had tal van functies in diverse commissies en tot op dit moment is Tinie materiaalbeheerder. Verder was Tinie iniatiefnemer van de tweejaarlijkse jeugdkampen en de jaarlijkse kaderavond.
Tinie is een ware cultuurbewaker van onze vereniging en blijft altijd positief, vandaar dat deze onderscheiding hem van harte is gegund.

Tiny_01

Tiny_2