Na een seizoen waarin, op een enkeling na, een prima opkomst is geweest, gaan we al binnenkort weer plannen voor bardiensten voor het volgend seizoen.

Mocht je, om wat voor reden dan ook, willen veranderen van dag, tijd, aantal bardiensten etc., laat het ons dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Ook al er data zijn, die je absoluut niet kunt, geef het door.

Wij willen ook graag emailadressen en 06-nummers hebben, dit ivm roosters die via mail verstuurd gaan worden en afmeldingen worden dan via je mobiele telefoon doorgegeven, zodat dit meteen op de goede plaats terecht komt.

DUS HEB JE EEN VERANDERING/WIJZIGING/AANVULLING, graag doorgeven op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bij opgave van je emailadres en 06-nummer graag je naam en elftal vermelden.

Bedankt.
Barcommissie DAW