Alle drie onze schaijkse DAWers die bij FC Den Bosch voetballen zullen aanstaande vrijdag meespelen tegen DAW en te bewonderen zijn op ons nieuwe kunstgrasveld.

Natuurlijk zal sluitpost van FC Den Bosch Brahim Zaari van de partij zijn als FC Den Bosch het tegen ons vaandelteam opneemt. Brahim, al enkele seizoen de eerste doelman van FC Den Bosch, kan deze vriendschappelijke wedstrijd afwerken in zijn eigen achtertuin. Ook voor hem een echte thuiswedstrijd dus.

Ook Stijn de Looijer, momenteel speler van de A1, zal vrijdag meespelen. Op verzoek van DAW krijgt Stijn zijn eerste invalbeurt in de hoofdmacht van FC Den Bosch. Stijn doorloopt al voor het negende seizoen met succes de jeugdopleiding van FC Den Bosch en hoopt volgend seizoen de oversteek naar de beloften te kunnen maken.

Ook tijdens de voorwedstrijd DAW D1 - FC Den Bosch <11 jaar zal een DAWer bij FC Den Bosch meevoetballen. Steven vd Heijden mag bij FC Den Bosch een helftje meevoetballen. Steven zit eigenlijk een team hoger (<12 jaar) maar mag op vrijdag toch even mee voetballen tegen zijn oude club. Voor Steven en zijn oude teamgenootjes natuurlijk extra leuk.

DAW waardeert het ten zeerste dat zowel Stijn als Steven mee mogen spelen. Zij hebben daags erna gewoon weer competitie en bekerverplichtingen bij hun eigen team maar zullen dus toch te zien zijn aanstaande vrijdag bij DAW.

Ten slotte zal de hoofdwedstrijd van vrijdag onder leiding staan van nog een Schaijks talent. Edwin Boot zal de wedstrijd in goede banen gaan leiden. Edwin zit momenteel in de scheidsrechters talentenpool bij de KNVB. Hij fluit hoofdklasse en is vierde official bij de jupiler leage wedstrijden. Wellicht weet Edwin het laatste stapje naar de masterklasse nog te maken.

Weer vier goede redenen om te komen kijken.
Aanvang voorwedstrijdwedstrijd: 17.45 uur
Aanvang hoofdwedstrijd:             19.00 uur