Op 1 oktober is het kunstgrasveld (veld 3) opgeleverd, afgelopen weekend is dit veld volop gebruikt voor wedstrijden. Nu is ook de verlichting aangesloten wat betekent dat dit veld vanaf nu ook voor de trainingen kan worden gebruikt.

Vanaf maandag 11 oktober gaat het nieuwe trainingsschema in wat je kan vinden op deze site onder JEUGD/TRAININGEN en SENIOREN/TRAININGEN.

Voor enkele teams is de trainingsdag of trainingstijd gewijzigd, voor de meeste teams verandert de dag en de tijd niet. Wel gaan een aantal teams op een ander veld trainen dan zij tot dusver hebben gedaan. Ook is het mogelijk dat je in een ander kleedlokaal bent ingedeeld.

Voor de teams die zijn ingedeeld op het kunstgrasveld (veld 3) geldt dat zij met een aantal zaken rekening moeten houden:

· Er mogen geen verplaatsbare goals worden gebruikt en er mag alleen door DEF-teams worden afgewerkt op de goal aan de zijde van de Zandstraat. Dit betekent dat teams die tegelijk op veld 3 trainen onderling het gebruik van de goals moeten regelen.

·Gooi geen kauwgum op het veld.

·Voorkom dat je zand meeneemt naar het veld, maak je voetbalschoenen dus schoon voordat je het veld betreedt. Er liggen roosters voor de toegangspoort waar je het zand van je schoenen kan verwijderen. Er worden ook nog borstels geplaatst.

·Voor zowel trainingen als wedstrijden geldt dat alleen spelers en begeleiding het veld mogen betreden. Ouders, toeschouwers etc. worden verzocht buiten de omheining te blijven.

Alle trainingsvelden zijn druk bezet op de trainingsavonden, houd je daarom goed aan de vastgestelde tijden en train op het veld wat in het trainingsschema wordt genoemd.